2011. augusztus 13., szombat

Nagy változások

Eltűntem, de megvan rá a jó okom :)
Németország után sok tennivalóm volt, elhanyagoltam a mozgást, aztán jött mindenféle más.... végül pedig egy igazán mini valaki, akiért most jó darabig hanyagolni fogom a fogyókúrákat és a megerőltető edzéseket. Szóval a fogyis vonalzómat babaváró vonalzóra cserélem :)
Rozs 8 hetes és jól érzi magát idebent :) a fitt blogot nem hagyom abba, sőőőőőt! Most igazán fontos a helyes, egészséges étkezés és a mozgás, annyi változás lesz, hogy pocakos tornákat fogok csinálni :)

Lemaradtam a blogok olvasásával is, és szomorúan láttam nemrég, hogy Babocska törölte a blogját :( tudja valaki, hogy miért?

Martinelli köszönöm, hogy kerestél :)

Íme egy sztárfotó a 7 hetes miniRozsról :) / a két + jel között kuckózik/

5 megjegyzés:

  1. Drága Zsu! Nagyon- nagyon sok kellemes percet,órát, hetet hónapot kívánok neked és babucitoknak!

    VálaszTörlés
  2. Szívből gratulálok!
    Babocska sztori kicsit ködös,nézeteltérés volt.

    VálaszTörlés
  3. Én is gratulálok, örülök, hogy ílyen hírekkel jöttél vissza. Kívánok egy csodálatos időszakot, egészséges kihordást, szülést és babát.

    VálaszTörlés
  4. Sok boldogságot a Pocaklakóhoz, szívből gratulálok!

    VálaszTörlés
  5. Köszönöm a gratulációkat :)

    VálaszTörlés