2013. július 10., szerda

Elmaradások

Mivel napok óta nem írtam semmit, úgy tűnhet, hogy nem is mozogtam, de ez nem igaz :) Egyszerűen nem volt időm jönni leírni a mozgásokat. Zsombor július első hetében (hétfőtől-péntekig) nem volt itthon. Nappal gyerekeztem, éjszakánként nagytakarítottam, napi 3 órás alvásokkal nyomtam le a hetet, de olyan szép rend lett :)





Július 2:
42 perc futás 5,36 km

Július 4:
19 perc futás 2,33 km
Ment volna több is, de annyira fáradt voltam, hogy féltem befutok Bendivel együtt egy autó alá, így inkább egy kör után hazajöttünk.

Július 6:
A Fitness Akadémia nyílt napján jártam. Rátkai Zsani CardioDanceMix 60 perces óráját toltam le. Nagyon-nagyon jó volt. Zsani egy őrült, a szó legjobb értelmében. Kár, hogy a közelben nem tart órát, rendszeres látogatója lennék.

Július 7:
Ritka pillanatok egyike volt, mert egyedül futottam, Bendi nélkül.
60 perc  volt, 7,79 km

Július 9:
61 perc futás 7,03 km


Az első futások után nem gondoltam volna, hogy valaha is menni fog egy óra folyamatos futás. És tessék :)
Ma délután mentem futni, nagyon meleg volt. Az utolsó tíz perc nehezen ment, de végül csak összejött.


Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése