2012. július 2., hétfő

Június 29-30 + július 1

Pénteken 3 órát kutyagoltam a gyerekekkel gyógyszertár-piac-közért körúton voltunk. Utána anyuéknál takarítottam és főztem, mert délután végre jött haza.
A bevásárló körúton feltörte hólyagosra a viszonylag új cipő a sarkamat, aztán amikor este mentünk haza a hólyagot teljesen ledörzsölte.. így lett a bal sarkamon egy 10 forintos érményi seb. Előző nap vettem pont egy sebkezelő spray-t, ami jó horzsolásra, sebekre, első -és másodfokú égésre, mondván Borki mellett jó egy ilyen spray a házban. Miután a gyerekek este elaludtak hatalmas ötletnek gondoltam, hogy ezzel a spray-vel befújom a sarkam.... csak azért nem rohantam ki ordítva-visítva a fürdőszobába lemosni, mert nem szerettem volna a miniket felébreszteni... úgy marta ez a sz@r a sarkam, hogy a vajúdós fájás ehhez képest sehol nincs.... (de, hogy ennek is a jó oldalát nézzem: most már tudom, mennyire marja a sebet és tuti nem fogom Borkira fújni).

Másnap reggel nekiálltam a tornának és bármennyire is szerettem volna legyűrni az aznapi adagot, nem ment, annyira fájt a bal lábfejem. Nem csak a sebnél, de az egész bokám, talpam, minden. Mintha az egész lábfejem begyulladt volna.

Vasárnap még mindig fájt + a konyhában szét kellett szednem az egész lefolyót és kitisztítani... elment vele egy csomó idő meg az életkedvem is, így tegnap csak ültem és marhára sajnáltam magam.... mindegy, néha kell ilyen is ;)

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése