2012. június 19., kedd

Június 19.

Reggel hiába aludtak a gyerkőcök, Bendi keveset szopizott éjszaka, így nem lett volna kényelmes nekiállni feszülő mellekkel tornázni... Borki 8-kor ébredt, játszottunk, főztünk együtt, aztán 9 után ébredt Bendi is, szopizott és aludt tovább (még mindig durmol). Rá sem ismerek a napközben alig alvó kisfiamra, bár tény, hogy amikor tornázom, azt szokta hagyni, ha mást nem, addig nézegeti a játszószőnyeg figuráit.
Megragadtam az alkalmat és gyorsan nekiálltam tornázni, ezt csináltam meg a Fitvideo-ról ma:
55 perc alakformáló torna Szalka Andival (kötél és súly nélkül, mert elpakoltam még pocakosan és nem vettem elő eddig).

Kb. 40 litert izzadtam a 30 fokos szobában :D de nagyon jól esett, ezt a tornát máskor is meg fogom csinálni.


Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése