2012. június 21., csütörtök

Június 20.

Tegnap egész nap pörögtek a gyerekek, Bendi mondjuk aludt volna, de Borkitól nem nagyon lehet :D  Ébredéstől elalvásig dumál, mintha egész nap menne a rádió :D Imádom!
Kitalálta, hogy legyen leves sok répával és csigatésztával, utána pedig rózsaszín palacsinta... volt vagy 40 fok a konyhában, mire kisütöttem a palacsintákat, de megérte, mert nagyon örült nekik :)

Rendesen hiányérzetem volt, amiért reggel kimaradt a torna, így a délutánba belecsempésztem egy nagyon rövidet, Bíró Ica 20 perces intenzív has edzését.... elég intenzív volt mert Borki közben megállás nélkül kérdezett: miért csinálod mama? és ezt? még mennyit kell csinálni? a néni miért csinálja? mit csinál a néni? holnap is csinálod? nézd mama én is tudom ezt csinálni! ügyes vagyok mama? jól csinálom? azért te is ügyes vagy mama! megmutassam újra, hogy kell csinálni?  stb.... a válaszolgatástól hamarabb szakadt le a tüdőm, mint a feladattól a hasam :D:D:D


1 megjegyzés: