2012. június 24., vasárnap

Június 22-23-24.

22-én vendégeket vártunk vacsira, napközben (11-1-ig) vásárolni voltam Bendivel, felért egy tornával, hiszen csatos hordozóban viszem magamra kötve. Délután Borki segített pizzát sütni, így a tornára már nem maradt időm.

23-án mindenki itthon volt, ilyenkor mindig nehezebb nekiállni a tornának + nagyon sok vasalnivaló gyűlt össze, így fél3-tól fél7-ig vasaltam a 30 fokban

24-én (azaz ma) viszont Zsombor elvitte a kórházba anyuhoz Borkit, Bendi aludt, kihasználtam az időt, és gyorsan nekiálltam a tornának.
Rokaly Erika 39 perces zsírégető derék-has és hátizom tornáját választottam (itt már használtam a kézi súlyzókat)
19 percnél felébredt Bendi és szopizott egy maratonit, de utána engedett tovább tornázni. Addig ő nézegette a játszószőnyegről lelógó figurákat. Néha panaszkodott kicsit,hogy  unatkozik, de elég volt csak beszélni hozzá picit és játszott is tovább.
Befejeztem az első tornát és mivel Bendi még nyugiban volt, választottam még egyet:
Kovács Debora 28 perces erősítő far és láb edzését.

Mára elég is a tornából, bár ha lenne még időm, szívesen "kocognék" az elliptikuson egy kicsit, de Bendi már nyűgös.




Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése