2012. június 16., szombat

Újra itt

Nagyon rég írtam utoljára... azóta megszületett Bendi, sőt nemsokára már három hónapos lesz :)
Borzalmasan érzem magam a bőrömben, ezért vettem egy nagy levegőt és egy 90 napos bérletet a Fitvideo.hu-ra. Tavaly is így kezdtem el tornázni és nagyon-nagyon megszerettem az oldalt.
Mivel Bendi kizárólag csak anyatejet kap  és 6 hónapos koráig nem is szeretnék neki mást adni, azért óvatos vagyok, nem merem még túlhajtani magam, de nem is bújok be emögé a kifogás mögé úgy, mint Borkinál. Őt 18 és fél hónapos koráig szoptattam, addig semmit nem mozogtam, nehogy a tejmennyiség rovására menjen felkiáltással... Jó kifogás sosem rossz, ugyebár...
Persze azért az is hozzátartozik a dologhoz, hogy Bori császárral született és jó ideig örültem, ha a mindennapi teendőket el tudtam látni, nemhogy még tornázzak is. Bendi simán született (minden értelemben), így a mozgás nem okoz gondot, hiszen nem fáj semmi :)


2012. 06. 12. (kedd):
Kedvenc Fitvideo-s edzőm, Baucsek Norbi egyik óráját választottam kezdésnek
26 perc zsírégető - Túlsúlyosok is kezdjék el.
Szerettem volna még egy rövidebb edzést, de felébredt Bendi.

2012. 06. 13. (szerda):
30 perc erősítő - Csípő, popsi edzés Baucsek Norbival +
26 perc erősítő - Mélyhát, has, belső comb  edzés Baucsek Norbival

Az első edzés ment, persze az egészet nem tudtam még megcsinálni, le kellett állnom párszor. A második edzéssel viszont meggyűlt a bajom. A hátizom erősítő feladatoknál nem tudtam rendesen hasra feküdni a melleimtől, kényelmetlen volt, így ott tarkóra tett, majd hátra tett kézzel végeztem emeléseket úgy, hogy nem ereszkedtem vissza közben a talajra. A hasizmos feladatot a derekam nem bírta, a belső combos viszont nagyon jó volt.

2012. 06. 14. (csütörtök):
20 perc erősítő - Hasizom edzés Kovács Attilával

Mivel Bori a szokásos 9-10 helyett 6-kor kelt, először úgy voltam vele, hogy ma kimarad a torna, de aztán rávettem, hogy engedélyezzen egy kis mozgást :D De mivel a hasazás alatt végig egy textilpelussal takargatott és minden egyes emelkedésnél rám szólt, hogy mama ne mozogj, leesik rólad a takaró, már nem választottam + egy edzést.

2012. 06. 15. (péntek):
Reggel rohantam a gyerekekkel vásárolni, ebédre jött a család egy része, utána meg Bendi volt végig ébren, így ma nem volt türelmem nekiállni.


Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése