2011. május 2., hétfő

Május - 2. nap

Reggel gyorsan lenyomtam Baucsek Norbi két videóját is a FitVideóról, így biztosan nem tudom elsunnyogni a mai tornát. Kicsit nehezen vettem rá magam, de most olyan jó érzés, hogy mégis megcsináltam :) és Borki is egy tündérkirálylány, nem ébredt fel közben :) (pontosabban már biztos ébren van, csak ilyenkor még játszik az ágyában egy darabig).

Első edzés a Kritikus pontok! (csípő, popsi) volt, ami 30 perc kőkemény, tömény kínzás :D:D de érezhetően dolgoztatott, kétnaponta le kéne gyűrni :)
Második edzésnek egy könnyebb edzést választottam, de az első torna után alig bírtam ezt is :D ez a 26 perces Túlsúlyosok is elkezdhetik 1. volt.

Mától bevezetem a régi jó módszert, egy kis papírral járkálok egész nap és írom pontosan, hogy mennyit iszom, mert ez a talán ittam eleget, de nem vagyok benne biztos, nem igazán megfelelő....

Tehát a mai folyadék: 3 dl víz + 1 dl víz + 2 dl zöldtea + 1 dl víz (siralmas...)

reggeli: kocka tk kenyér szalámival, májkrémmel, paprikával, két kis szelet diós beigli
tízórai: -
ebéd: vadas
uzsonna: 1 kis szelet csokitorta
vacsora: két pici csirke nuggets, 3 dl banánturmix

1 megjegyzés:

  1. Helyes, a folyadékbevitelre vigyázni kell, mert az sokat segít, vagy adott esetben ront.

    VálaszTörlés