2011. május 9., hétfő

Május - 8. nap

Ma tartottuk anyukám név- és szülinapját, tudtam, hogy zabálás lesz belőle...

ivás: nem írtam
reggeli: egy vékony szelet piskóta tekercs baracklekvárral, egy szelet graham kenyér sonkával
tízórai:
ebéd: húsleves répával, grízgaluskával (nem sokkal, régen úgy ettem, hogy a mélytányér tele volt vele és csak pici lé fért rá :D ), párolt új krumpli, majozénes franciasaláta, két pici szelet rántott hús a KFC-ből, 4 csípős csirkeszárny szintén onnan (anyu kedvence, így a szülinapi ebéd hús része a KFC-ből volt), egy szelet túrós-barackos charlotte torta
uzsonna: 4 pici vaníliás nápolyi
vacsora: egy szendó a kfc-ből, pici párolt krumpli, egy csípős csirkeszárny

Hazajöttünk az ebédről, letettük Borkit aludni és olyan lelkiismeretfurdalásom lett, meg nem is éreztem jól magam, sok volt ez a kaja.... gyorsan megcsináltam Baucsek Norbi 30 perces csípő és popsiformálóját.

1 megjegyzés:

  1. Ne legyen lelkiismeret furdalásod! Így meg főleg ne, hogy tornáztál!!!

    VálaszTörlés