2011. május 3., kedd

Május - 3. nap

A reggelt megint egy tornával indítottam, mégpedig egy 26 perces formás far, feszes has-sal Kovács Debora vezényletével + 15 perc comb-vádli

Ivás: 1 dl víz + 2 dl salaktalanító tea + 2 dl víz
(a tegnapi mennyiség háromszorosát kéne meginni...)

reggeli: 2 szelet tk kocka kenyér, felvágottal paprikával, 1 fahéjas csiga
tízórai: 2 gombóc fagyi és 2 dl citromos jégkása
ebéd: 1 közepes fasírt, egy szelet rántott hús, 5 db pici csemegeuborka
uzsonna: -
vacsora: borsófőzelék, két csirke nuggets, két evőkanálnyi natúr csirkehús kocka

4 megjegyzés:

  1. ÜGyes vagy a reggeli tornákkal, nekem sajnos esélyem sincs erre, Marci 5 és 6 között kel.. :(

    VálaszTörlés
  2. :( úgy valóban nem lehet összehozni a reggeli tornát. Szerencsémre Borki hétalvó :)

    VálaszTörlés
  3. A mai ivás tényleg ennyi, vagy csak nem írtad fel? Én nagyivó vagyok, nekem könnyű, de nagypapámnak mondták azt, hogy tegyen ki reggel egy kétliteres üvegnyi folyadékot, és amikor ránéz, igyon, estére el kell fogynia. Nem tudom, Neked bejönne-e :) Drukkolok! Egyébként nagyon ügyes vagy :)

    VálaszTörlés
  4. tényleg ennyi :(
    sajnos utálok inni és nem is igazán jut eszembe, még úgy sem, hogy Borkit rendesen itatom.
    De igyekszem

    VálaszTörlés