2011. május 1., vasárnap

Új hónap, nagyobb lendület és köszi FitVideo :)

Elérkezett a május (igaz én április 30-ig akartam megszabadulni a feles kilóktól, de erről hallgatok, csak csendben kiabálok magammal...), ma reggel megmértem magam centivel és 3 hét alatt 2,5 centi ment le a combomból. Köszi FitVideo :)
A többit nem tudom, mert mérgemben kidobtam a papírt, amire az adatokat írtam, mert túl sok volt minden szám :D Egyedül a combon mért adatra emlékeztem.

Fülinél indul a Motiváló Május! Olyan sokan jelentkeztek/tünk, hogy biztosan sikerül egymást a célig húzni :)

Mai torna: 39 perces has-hát-derék zsírégető torna Rokaly Erikával a FitVideóról.

Mai evés:
reggeli: egy tojáskrémes rozskenyér szelet, két makrélafilés és egy tavaszi szalámis
tízórai: kimaradt
ebéd: két falat főtt répa a levesből (mire Borki komótosan megette a levesadagját, addigra a többiek már a másodikat ették, utána meg elfelejtettem levest enni), két púpos evőkanálnyi zöldséges párolt rizs, fél szelet rántotthús, egy szeletke csokitorta
uzsonna: banán
vacsora: két közepes fasírt és saláta

Ivás: három bögre zöld tea és víz (abból sajnos kevés)

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése