2013. június 11., kedd

Futás 2. nap

Ma elérkezett a futás edzésterv 2. futó napja... beöltöztem, mint aki világ életében profi futó volt, feltöltöttem a vizes palackot, Bendinek is betáraztam több gyümölcspürét. A kapunál jutott eszembe, hogy fogalmam sincs mennyit kell ma futni és sétálni.... a 12x-re emlékeztem, de hogy utána mi legyen... úgy döntöttem, hogy már nem megyek vissza és 12x1 perc futást és 2 perc sétát fogok megcsinálni (mint utóbb kiderült a 12x 1 perc futás 1 perc séta helyett).
Az utolsó két kör nehéz volt, lassúnak éreztem magam, de megcsináltam :)

Ráadásként még megcsináltam a Fitvideo-ról Rokaly Erika 39 perces hát-has-derék tornáját. Még mindig nagyon szeretem, pedig a hátizom gyakorlatok nem a kedvenceim.


Mára ennyi... ennyi? Még nem tudom, hosszú még a nap :)

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése