2013. június 29., szombat

Torna, futás, sütinyalóka

Korán reggel lenyomtam egy Szalka Andi féle nehéz szintű 47 perces alakformálót. Tetszett, de nem lesz a kedvencem. Valahogy olyan nehezen követtem az első részt. De meg fogom még csinálni, mert klassz gyakorlatok voltak benne. Örülök, hogy nekiálltam megint reggel, mert így tuti nem fogom elsunnyogni napközben, amikor ezer már tennivalóm is van.

Futni is szeretnék, de még ki kell találnom, hogy mikor. Délutánra megint rossz időt mondanak (de legalább most mondják és nem lep meg a dörgés, villámlás, szakadó eső, mint tegnap, amikor jöttem vissza a flebélosról).

Reggeli után elrobogok Bendivel vásárolni, utána pedig igyekszem gyorsan megsütni a sütinyalókát :) Kíváncsi vagyok milyen lesz. Még ki sem próbáltam a formát, pedig jó ideje itt van már.


Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése