2013. június 25., kedd

Vasárnapi kapkodás

Először indultam egyedül futni... azt hittem, hogy furcsa lesz, hiányozni fog előlem a babakocsi, de nem így volt. Sokkal-sokkal könnyebb így a futás, ettől függetlenül a legtöbb esetben vinni fogom Bendit :)

19 percet futottam (2,33 km), ment volna még egy kör, de sajnos sietnem kellett vissza reggelit csinálni, mert Zsombor vitte időpontra lovagolni Borkát :) Amikor ők elindultak, Bendi egyértelműen jelezte, hogy mi is menjünk ki, mutogatta a babakocsit, az ajtót, mondogatta, hogy pápá... mi mást tehettem, elkészülődtünk gyorsan (Bendi a lépcső tetején lévő kerítésbe kapaszkodva ordított, már annyira türelmetlenül várta az indulást.
Görgkorit húztam és elrobogtunk pelust és egyebeket venni. Ahogy elindultunk megnyugodott és vidáman magyarázott, nézelődött. Visszafelé elszundított, át tudtam rakni a babakocsiból az ágyába, aludt egy jó nagyot :)

40 perc alatt 2,42 km lett.

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése