2013. június 13., csütörtök

Sportos csütörtök

Tegnap este altatás után elaludtam és 1 után keltem fel... 5-ig vasaltam, kicsit neteztem, aztán belekezdtem egy Rubint Réka tornába.. most is, mint már annyiszor rájöttem, hogy nekem nem megy a Rékával tornázás... a hangja, ó istenem a hangja..... na szóval inkább kikapcsoltam, mielőtt valami rohanom lett volna és keresgéltem kicsit a Fitvideon :) Esküszöm nem kapok jutalékot, nem vagyok Fitvideo ügynök, de nem tudok rosszat mondani az oldalról.
Rokaly Erika 29 perces popsi, has edzését választottam.

Délelőtt kaptam a Béket és elrobogtunk a bőrgyógyászatra Borkának krémet íratni... szegénykémnek nagyon gáz a bőre, ahogy bejön a nyári meleg :( jó lenne ha kinőné, mert ez így nem okés.... Ügyesek voltak, aranyosan várakoztak, utána Borka ment anyuékhoz játszani, mi pedig Bendivel futni. 4x2 perc futás 3 perc séta volt a mai adag (1,98 km).

Amikor hazaértünk Bendi nagyon álmos volt már, hamar el is aludt, én pedig egy darabig tanakodtam, hogy kell-e még egy torna vagy sem... nagy nehezen rávettem magam, Gárdus Bence 34 perces alakformáló órájára, mondván, hogy ha nem megy, max kikapcsolom... eszem ágában sem volt kikapcsolni, szuper volt az egész, kemény, de szuper.

Olyan szívesen csinálnék még egy edzést, de vár a házimunka...

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése