2011. április 20., szerda

Április 20.

Mai edzés 48 perces comb+far formáló Varró Krisztával a fitvideo-ról, nehezítve azzal, hogy az utolsó 20 percben olvasnom kellett Borkinak a mesekönyvből, előtte meg félig letúrt a tornaszőnyegről és ugrált a hátamra/hasamra... mikor melyik felem volt fent :D

A torna végén Borki is lazított egyet a szőnyegen :D










Mai evés:
reggeli: kettő pici fahéjas tekercs (olyan pici fornettis,amit dekára lehet venni)
tízórai: semmi
ebéd: pár kanál leves tészta nélkül és pár kanál főtt krumpli spenóttal
uzsonna: kb. két deci leves kevéske tésztával répával borsóval
vacsora: tenyérnyi rántott hús (olyan fagyasztott bolti fűszeres paníros) salátával.

4 megjegyzés:

  1. Zsu, a mai kajád nagyon kevés. Ez nem vezet jóra, tönkreteszed az anyagcserédet. Miért eszel ilyen keveset?

    VálaszTörlés
  2. Én is ezt akartam írni, azért egyél, főleg ilyen edzések mellett! Meg hiányolom máról a gyümölcsöt :) Szóval ilyen kevés evéssel szerintem jojóhatást lehet elérni, vigyázz magadra!

    VálaszTörlés
  3. Köszi lányok az aggódást, nem direkt ettem ilyen keveset, de még mindig fájt a gyomrom, nem ment le több, ennek a kevésnek is örültem :)
    Ma már úgy érzem minden oké, rendesen fogok enni :)
    egyébként a vacsit javítom, mert egy tenyérnyi husit ettem meg salátával.

    VálaszTörlés
  4. Ja igen, közben én is gondoltam rá, hogy biztos még mindig a gyomrod :( jobbulást!

    VálaszTörlés