2011. április 17., vasárnap

Szokás szerint..

.. egy csomó idő telt el, amióta nem írtam....
Április 1-jén és 8-án sajnos ki kellett hagynom a zumbát, de tegnap előtt voltam ismét, nagyon jó volt :)
Ma pedig regisztráltam a fitvideooldalon, ahova kaptam/tunk anyósomtól egy 30 napos bérletet. Jó kis oldal, sok-sok videóval, edzőkkel, tippekkel, ötletekkel :) Sajnálnám ha kárba veszne a bérlet, ezért minden nap fogok csinálni erről az oldalról torná(ka)t. 3 kreditnyi tornát indíthatok el egy nap, az kb. 1-1 /2 óra mozgás, bőven elég lesz :D
Ma megcsináltam két edzést is, a 28 perces Add le a felesleget Zumbával mereguézve és a 26 perces Feszes far, feszes has órát.
Előbbi meg sem kottyant, utóbbi jól megkínzott, ismét rá kellett jönnöm, hogy az én testemből abszolút hiányzik a hasizom, talán mert túl sokat nasizom :D (bocsiiiiiiiii)
Egyébként egyre jobban megy nem eszem sokat, akkor is egészségeset életmód, az édességről nem tudok teljesen lemondani, de úgy gondolom, hogy ésszerű határokon belül belefér.
Bár nem haladok olyan tempóban, ahogyan szerettem volna,de jobb mint a semmi.
Két egész kilót fogytam már :)
Ami külön öröm, Borki nem ébredt fel a dobogásomra :)

3 megjegyzés:

  1. Írj gyakrabban! :):)
    Ez a videós oldal tök jó, lehet benevezek egy bérletre. :)

    VálaszTörlés
  2. Igyekszem, remélem most már tényleg lesz miről írni :)

    most néztem, hogy nem csak bérlet van, hanem kreditet is lehet venni, szerintem ez sokkal jobban megéri, mert a bérletnél napi három kreditet lehet felhasználni és 30 napig érvényes... tegnap pl. csak két kreditet használtam el, egy kárba veszett :(

    VálaszTörlés
  3. Igen, én is néztem, és ma veszek is 40 kreditet! :):)

    VálaszTörlés